ASIAKASEHDOT

Nämä asiakasehdot tulevat voimaan, kun asiakas ostaa hoitokortin tai varaa ajan Undoinkille (Y-tunnus 3110560-6).

Ehtoja sovelletaan kaikkiin Undoinkin tarjoamiin palveluihin ja myytäviin tuotteisiin.

Asiakassuhteessa noudatetaan kulloinkin voimassa olevaa Suomen lainsäädäntöä mukaan lukien tietosuojalainsäädäntö ja Undoinkin tietosuojaselostetta. Undoink pidättää oikeuden muuttaa ehtoja, hinnastoa, palveluvalikoimaa ja muita omistamiaan oikeuksia. Undoinkilla on oikeus siirtää sopimus tai sen osia kolmannelle osapuolelle esimerkiksi yritys- tai liiketoimintakaupan yhteydessä

Prepaid-kortit

Undoinkin palvelu maksetaan prepaid-kortilla, joka lunastetaan varausjärjestelmästä. Prepaid-kortin voimassaoloaika on 12 kuukautta ostopäivästä. Hoitoajan tulee sijoittua voimassaoloaikaan.

Kampanjalahjakorteilla voi olla erillinen voimassaoloaika ja ehdot, jotka on ilmoitettu kampanjan yhteydessä. Asiakkaan vastuulla on noudattaa näitä ehtoja.

Prepaid-korttia ei voi vaihtaa rahaksi.

Maksaminen

Undoinkin palveluissa noudatetaan aina voimassa olevaa hinnastoa, joka on saatavilla verkkosivuilla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Undoink käyttää maksupalveluntarjoajana Visma Payta (Visma Payments Oy, Y-tunnus 2486559-4). Maksaminen tapahtuu Visma Payn suojatussa verkkopalvelussa. Tiliotteella maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksun Undoinkille.

Lisätietoa www.vismapay.fi.

Oston peruuttaminen (14 vrk peruutusoikeus)

Asiakas voi perua maksetun, käyttämättömän prepaid-kortin 14 päivän kuluessa ostosta ja saada maksun takaisin.

Peruutuksen voi tehdä ottamalla yhteyttä Undoinkin asiakaspalveluun.

Peruutus tulee vahvistaa maksuvahvistuksella, jonka perusteella palautus voidaan käsitellä.

Jos palvelu on asiakkaan pyynnöstä aloitettu peruuttamisaikana (esim. sarjakortti otettu käyttöön), peruutusoikeus raukeaa. Palautuksen käsittelyaika on enintään 14 vuorokautta.

Ajan varaaminen

Palvelu varataan Undoinkin käyttämässä ajanvarausjärjestelmässä. Varaus vahvistuu vasta, kun se on maksettu ennakkoon ostetulla prepaid-kortilla. Muita maksutapoja ei voi käyttää ajanvarauksen yhteydessä.

Varaaja on velvollinen ilmoittamaan oikeat ja ajan tasalla olevat yhteystiedot joihin varausvahvistus voidaan toimittaa. Ainoastaan vahvistettu varaus on pätevä. Varauksen tekeminen merkitsee näiden asiakasehtojen hyväksymistä.

Ajanvarauksen peruuttaminen ja siirtäminen

Ajanvarauksen voi perua viimeistään 24 tuntia ennen varatun ajan alkua ajanvarausjärjestelmän kautta. Maksu palautuu prepaid-kortille ja on käytettävissä uuteen ajanvaraukseen voimassaolon mukaisesti. Varausta ei voi perua muuta kautta.

24 tunnin sisällä tehdyllä varauksella ei ole peruutusoikeutta.

Myöhässä tai saapumatta jätetty aika katsotaan kokonaan käytetyksi eikä maksuja palauteta.

Jos asiakas myöhästyy varatusta ajasta eikä palvelua voida suorittaa jäljellä olevan ajan puitteissa, Undoinkilla ei ole velvollisuutta suorittaa palvelua. Aika katsotaan peruutetuksi ilman hyvitystä.

Sopimusyrittäjät

Undoink voi tarjota palveluita sekä omien työntekijöidensä että itsenäisten sopimusyrittäjien kautta. Asiakas hyväksyy tämän käytännön. Mikäli palvelun suorittaja on itsenäinen sopimusyrittäjä, reklamaatiot ja vastuut kohdistetaan suoraan kyseiselle sopimusyrittäjälle esimerkiksi mahdollisen potilasvahinkotilanteen osalta.

Palveluiden suorittaminen, vastuut ja jälkihoito

Palveluiden sisältö ja hoitoa koskevat ajantasaiset tiedot löytyvät Undoinkin verkkosivuilta.
Asiakas vahvistaa tutustuneensa näihin tietoihin ennen hoitoa.

Hoidot suoritetaan laillistettujen terveydenhuollon ammattilaisten harkinnan ja ammattitaidon mukaisesti.

Asiakas sitoutuu:
– noudattamaan annettuja ennakko- ja jälkihoito-ohjeita.
– antamaan oikeat ja ajantasaiset tiedot terveydentilastaan.
– ottamaan yhteyttä Undoinkiin, mikäli hoidetulle alueelle tulee huolta aiheuttavia muutoksia.

Vastuun rajaus muissa hoidoissa tai itse tehdyissä käsittelyissä

Undoink ei vastaa hoidon lopputuloksista, riskeistä, komplikaatioista tai ihovaurioista, mikäli:

- Asiakas hakeutuu hoitoon tai jatkohoitoon muualle hoitojen välissä tai hoidon jälkeen.

- Asiakas tekee hoidettavalle alueelle itse käsittelyjä tai käyttää kemikaaleja, voiteita tai laitteita, joita Undoink ei ole hyväksynyt.

- Asiakas jättää noudattamatta annettuja jälkihoito-ohjeita.

Undoink vastaa aina omasta työstä ja potilasturvallisuuden noudattamisesta, mutta ei voi kantaa vastuuta muiden toimijoiden tekemistä hoidoista tai asiakkaan omista toimenpiteistä.

Tulosten vaihtelevuus

Hoidon tulokset ovat yksilöllisiä. Lopputulokseen vaikuttavat mm. muste, iho, ikä, aineenvaihdunta ja mahdolliset lääkitykset. Undoink ei voi taata tiettyä lopputulosta.

Undoinkin kokonaisvastuu rajoittuu aina palvelusta maksettuun hintaan, ellei vahinko ole aiheutettu tahallisesti tai törkeällä tuottamuksella.

Reklamaatiot ja erimielisyydet

Mahdolliset reklamaatiot tulee tehdä viivytyksettä. Reklamaatiot toimitetaan sähköpostitse asiakaspalveluun. Undoinkilla on ensisijainen oikeus korjata mahdollinen virhe omalla kustannuksellaan. Virheen seuraamusten korjaus rajoittuu aina vain virheen korjaamiseen.

Jos palvelun suorittajana on ollut sopimusyrittäjä, Undoink välittää reklamaation edelleen hänelle.

Mikäli erimielisyyksiä ei voida ratkaista neuvottelemalla, asiakkaalla on oikeus saattaa asia Potilasvahinkokeskuksen käsiteltäväksi.